Magyarország-Portugália: 3-3

 

magyarok2016.jpg

Szép volt Fiúk, szívből gratulálok Nektek!  Ennél többet most nem tudok mondani. Aki ismer az tudja rólam, hogy semmiféle sportközvetítést nem szoktam nézni, mert inkább olvasok, strandolok, jógázok vagy biciklizem. Erre a meccsre azonban még én is hazamentem és két doboz Soproni sörrel a kezemben szurkoltam a Mieinknek. (Viberen hármasban kommentáltuk az eseményeket a Vandussal meg a Boros Judittal együtt.)

Az igazat megvallva még egy imát is elmormoltam magamban a Magyar Csapatért.

Ez az eredmény azért fontos Nekem és azért legyen fontos Mindannyiunknak, mert a Magyar Nemzet egészére ráfér már a siker és az egységes pozitív élmény. Az az élmény, hogy Mi Magyarok képesek vagyunk elérni egy rendkívüli és váratlan eredményt. Különleges Nemzet vagyunk egyedülálló anyanyelvvel és kultúrával. A hétköznapok rohanásában és egyhangúságában sajnos elfelejtjük az értékeinket és nem igazán hiszünk magunkban...

Ezután minden nap úgy kell felkelnie minden Magyar Honfitársamnak, hogy tudatosítsa magában azt, hogy különleges nyelvet beszél és egyedülálló szellemi örökséggel rendelkezik. Az ember bármit elérhet, amit csak el tud képzelni mert határtalanok a lehetőségei...Talán most sikerül ezt a gondolatot tudatosítani magunkban mert hihetetlen eredményt értünk el, hiszen szurkoltunk és együtt voltunk. 

Ez igazi foci volt az ANYUKÁM szerint és, mint mindenki más Ő is végigizgulta a meccset. Mindkét nagypapám imádta a focit és erre az eredményre ŐK is büszkék lettek volna. (Tudom, hogy fentről ŐK is szurkoltak a Fiúknak.)

Csak így tovább, jelszó: Egységben a Nemzet!

Kép forrása: youtube