Cake to bake...(Cep, cep, cep kuku)

Azt tudni kell rólam, hogy a kedvenc televíziós csatornám a TLC. Aki nem ismerné ez egy reality illetve dokumentum jellegű kábelcsatorna. Véleményem szerint az itt látható (amatőr szereplős) filmek egy része előre megrendezett és tuti, hogy van egy (vázlatos) forgatókönyve. Ha ettől a ténytől eltekintünk bepillanthatunk más emberek, családok életébe, sorsába és egy kicsit drámázhatunk.

Talán ezért szeretem én is ezt a mostanában nagyon népszerű műfajt, mert ugyanolyan kíváncsi természetű vagyok, mint a legtöbb embertársam. Valljuk be legalább magunknak, hogy titkon vagy nyíltan, de egy kicsit mindenki szeret a kulcslyukon át bekukucskálni a másik szobába...

Buddy Valastro a "Tortakirály" kiváló cukrász. A sorozat új évadát a fenti zene segítségével harangozzák be a reklámszakemberek. Buddy-t amúgyis bírom mert tényleg jól néznek ki a tortái, mellesleg el lehet lesni tőle pár érdekes süti trükköt. De az olasz családfő nem csak cukrász, hanem kiváló szakács is.

Szóval a Google segítségével kikerestem az ajánlófilm aláfestő zenéjét és a fenti szuper hangulatú videót találtam. Tudom, hogy most lebuktam de sosem nézek Eurovíziós dalfesztivált, mert szerintem manipulálják az amúgy sem objektív eredményeket. 

A dalhoz azonban jó szórakozást mindenkinek! Annak is, aki most hallja először illetve azoknak is, akik szeretnek  nosztalgiázni...